Bezorgen

Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een, een servicepunt van DPD of een door jou opgegeven adres. Bij een DPDL servicepunt kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van DPD, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 14:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Uitzonderingen hierop vormen bezorgingen op de Waddeneilanden en grote producten die met een speciale afdeling van DPD worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

 

Hoe weet ik wat de bezorgkosten van mijn bestelling zijn?
Aquacreations wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de bezorgkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de bezorgkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.
Aquacreations kent twee soorten bezorgkosten: standaard bezorgkosten en een transporttoeslag. 

Staandaard bezorgkosten per bestelling:

Is het totale bedrag voor je bestelling lager dan € 15,- en laat je de producten thuis bezorgen? Dan betaal je € 3,95 bezorgkosten. Als je voor meer dan € 15,- bestelt, berekent Aquacreations geen standaard bezorgkosten.

Transporttoeslag:

Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. Deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die breekbaar zijn, of die heel zwaar of heel groot zijn en daardoor extra kosten met zich meebrengen bij transport. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct naast het product staan. De hoogte van de transporttoeslag is per product verschillend. 

 

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

 

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als je niet thuis bent, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. De bezorger doet dan een berichtje in je brievenbus. Als het niet lukt om de zending bij buren af te leveren, laat de bezorger ook een bericht achter in je brievenbus. De volgende werkdag wordt de zending opnieuw bij je aangeboden, tenzij je voor een alternatieve bezorging of bezorgdatum hebt gekozen via de website van DPD.  
Ben je niet thuis wanneer je bestelling voor de tweede keer wordt afgeleverd, dan zal de postbezorger je bestelling afgeven bij een servicepunt van DPD; hier ontvang je altijd een bericht over zodat je weet waar je je bestelling kunt ophalen.

 

Hoe verloopt het ophalen bij een Aquacreations winkel of DPD servicepunt?
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging van ons per e-mail. Hierin staat een Track&Trace code van DPD zodat je precies kunt zien wanneer je bestelling is afgeleverd. Als deze is afgeleverd, kun je je bestelling bijnnen 14 dagen ophalen.
Let op! Bij het ophalen wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. Als legitimatiebewijs wordt een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs geaccepteerd.

 

Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
Dat kan, als diegene een kopie van de orderbevestiging bij zich heeft, is dit geen probleem.
Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van DPD in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wilt halen.

 

Kan ik mijn bestelling naar een postbus sturen?
Ja, bij aquacreations bezorgen we je bestelling ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten.

 

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen?
Ja, aquacreations verstuurt bestellingen in europa alleen gelden andere bezorgkosten.
Voor webshopbestellingen is de eis dat het factuuradres én het bezorgadres een Nederlands/belgie adres is.

Graag bestellingen buiten Nederland of Belgie versturen aan info@cehn.nl daar kunnen wij een passende offerte opmaken met de juiste bezorg kosten.

Daarnaast behoudt Aquacreations zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.